Lydia Lydia

View this text in English

Dit was onze tweede ervaring om met het busje van Petra op pad te gaan. Het was een bewuste keuze van ons, omdat het vertrouwd aanvoelde. Zoals mijn vriendin het zo mooi omschreef, het is een klein busje en lekker kneuterig. Wij voelde ons hier happy bij. Je moet met zo’n busje goed op elkaar afgestemd en flexibel zijn en dat waren wij. We zijn in Nederland gebleven omdat we maar een weekje hadden, des al niet te min hebben we een heerlijke vakantie gehad en het weer werkte hier ook aan mee. Bij het ophalen van het busje moesten we dit keer samen het go -form formulier invullen. Dat was even een gedoe, maar Petra bleef rustig en vertrouwen houden in het systeem en uiteindelijk lukte het ons. Bij terugkomst appeltje eitje, maar dat geldt voor alles. We zijn nu alweer plannen aan het maken voor volgend jaar. Sophia en lydia June 2026