We hebben een week met de camper van Judith en Henk door Luxemburg gereisd en dat is ons erg goed bevallen. Een fijne camper om mee op pad te gaan, maar vooral ook een ontzettend prettig stel om van te huren. Voor vertrek krijg je een duidelijke uitleg en tijdens de reis kun je altijd bellen als er iets onduidelijk is. Ook de afhandeling na afloop is uitstekend geregeld. Kortom: een aanrader voor iedereen die zorgeloos met de camper op vakantie wil!