Heerlijk met de Hymer van Bob op pad geweest. De overdracht en uitleg van alles vooraf mbv filmpjes was erg prettig en duidelijk. Omdat we zelf eerder ook 10 jr gecampert hebben was niet alles nieuw en daarom voelde alles heel vertrouwd.
Het fijne is dat je met de camper niet alles vooraf hoeft te plannen qua overnachting, vooral buiten het hoofdseizoen om. In Valnontey Aosta Italië midden tussen de ruige rotsen in het Natuurpark was het heerlijk vertoeven! In het zeer mooie en zuivere Lago di Orta gezwommen. Maar ook bij de wijnboer onderweg op t weiland achter de boerderij was het erg leuk met de camper. Het hefbed was even wennen maar uiteindelijk prima geslapen. Genoeg ruimte in de camper en als een koning onderweg met top uitzicht door de grote panorama voorruit.
Alles weer heelhuids retour en we zien terug op een erg mooie vakantie, mede door de fijne Hymer van Bob,, met prachtig weer.