Bjorn Bjorn

View this text in English

Wij zijn 3 weken met de camper van Nico door Europa gereisd en hebben een geweldige vakantie gehad. De camper was erg netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Tijdens de hele reis hebben we geen enkel probleem gehad met de camper, waardoor we zorgeloos konden genieten van onze vakantie. Daarnaast was het contact met Nico erg prettig. Hij reageerde snel, was vriendelijk en alles verliep precies volgens afspraak. Zowel bij het ophalen als het terugbrengen van de camper was alles goed geregeld. Kortom: een uitstekende ervaring. Wij zouden de camper van Nico zeker aanbevelen aan anderen! Groeten Bjorn en Sanne. June 2026