Wij hebben een prachtige reis gehad met deze camper! Liselotte en Thomas hebben ons heel vriendelijk ontvangen, alles verliep vlot en werd goed uitgelegd. Ik was zelf op voorhand een beetje nerveus - een eerste keer met een van rijden - maar die zenuwen verdwenen meteen. De auto rijdt supervlot en heeft alles wat je nodig hebt. Wij trokken twee weken met onze hond door Frankrijk en konden overal geraken, ook op mooie verborgen plekjes natuur. Een dikke aanrader!