Ebbey Ebbey

View this text in English

Beste lezers, Geweldige ervaring met de camper van Martina en alles verliep op rolletjes moet ik zeggen. Ontvangst, overdracht en begeleiding vanuit Martina over de camper zelf en alles wat erbij hoort. Het rijden met haar camper is net alsof in een luxe auto rijdt alleen is het ietsjes groter. Verder heeft het alles wat je nodig hebt om een fijne vakantie te hebben. We zijn in Cochem Duitsland geweest voor een lang weekend en zijn niks tekort gekomen. En het terugbrengen van de camper ook vlot verlopen met het invullen van de benodigde gegevens om de huurperiode af te sluiten. Al bij al voor herhaling vatbaar......... Dank voor alles, Martina. Grt. Ebbey & Jacqueline June 2026