Wij hebben een geweldig weekend gehad met de camper. We gingen niet ver weg, maar we hebben vooral genoten van het gemak van een camper. En hij bewees maar weer dat je met noodweer heel goed kan vertoeven in deze camper.
Hij is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. De overdracht verliep heel goed en ook tijdens ons verblijf konden we appen met vragen.
Een geweldige ervaring die we graag nog eens doen!