Jonny Jonny

View this text in English

Zeer tevreden met Bobma als verhuurder, geen gezeik, geen gedoe. We konden de camper nog wat eerder ophalen ook, ideaal! Ook over de camperbus zijn we zeer tevreden, hij rijdt zeer fijn, genoeg vermogen ook met de iveco 3.0 liter motor. Elke berg gaat vlotjes, op en af. Het verbruik is ook heel netjes, gemiddeld 1:11.7. 1:12/1:13 is ook zeker haalbaar voor de liefhebber. Al met al een zeer fijne ervaring met Bobma. Een aanrader dus! We komen zeker terug June 2026