Jan Jan

View this text in English

Heel fijne tijd gehad met deze goed uitgeruste camper! Communicatie met Wouter ging erg soepel, ophalen van de camper verliep erg makkelijk. We hebben een rondje Nederland gedaan, camper reed erg prettig. En met de airco was het ook met 33 graden nog steeds aangenaam, we hebben heerlijk geslapen. Een aanrader als je met je gezin of met vrienden onbezorgd op vakantie wilt. June 2026