Profile of Lizanne

Lizanne
Replies within a few hours

Hired out 6 times

Trust


Verified Email Address

Phone interviewed by Goboony team

Verified Phone Number

Hey, I'm Lizanne!

Oldekerk, Netherlands – Member since March 2026

We are a family that has been thoroughly enjoying camper life for years. For us, it represents freedom, being together, and getting away from the hustle and bustle of everyday life.

Our favorite way to travel? Just go. Without a rigid plan, but with plenty of room to discover along the way. Whether that’s the mountains, the coast, or a beautiful spot closer to home; it is precisely that variety that makes it so special.

What is important to us is that others can experience that same feeling. That is why we ensure our camper is fully equipped, tidy, and ready for departure. So that all you have to do is step inside and enjoy.

Do you have any questions, or is this your first camper trip? We are happy to help you plan.

2 Reviews

Jeroen Jeroen

View this text in English

Het is een grote en compleet ingerichte camper. Wij hebben een rondrit gemaakt door Zweden en Noorwegen en hadden alles aan boort wat we nodig hadden. Ook de communicatie met Lizanne en haar man verliep heel soepel, ook als we tijdens de reis vragen hadden. June 2026
Response from Lizanne Dank je wel voor deze mooie review, Jeroen! Wat gaaf dat onze camper onderdeel mocht zijn van jullie avontuur door Zweden en Noorwegen. 🌲🚐 Fijn om te horen dat het jullie onderweg aan niets ontbrak. Bedankt voor het vertrouwen Γ©n voor het delen van deze mooie foto. Wie weet tot een volgend avontuur! πŸ€—
Bianca Bianca

View this text in English

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met ons gezin in deze mooie camper. Alles was schoon, netjes en compleet. Comfortabel rijden en prima bedden. Omdat het onze eerste ervaring was met een camper mochten we deze van tevoren even komen bekijken en bij vertrek kregen we een uitgebreide handleiding en checklist mee. Al met al een hele fijne ervaring! May 2026
Response from Lizanne Wat ontzettend fijn om te lezen, dank jullie wel voor deze mooie review! Voor jullie was het de eerste camperervaring en voor ons de eerste verhuurervaring, dus extra leuk dat het van beide kanten zo goed is bevallen. Jullie waren hele fijne huurders. Wellicht tot een volgende keer!